Algemene Voorwaarden
Keuken Wrap Deals – Algemene Voorwaarden
Prijs Indicaties
Uw eerste online schatting is een virtuele weergave op basis van afbeeldingen en verstrekte informatie. De kosten worden geschat door ons kantoorteam en alle online schattingen zijn altijd gebaseerd op ons Eco-assortiment (let op: dit is altijd een goed geïnformeerde benadering) en zijn altijd onderhevig aan verandering. We hebben een gekwalificeerde landmeter nodig om een gedetailleerde schatting te maken. We zijn ervan overtuigd dat we in de meeste gevallen zo nauwkeurig mogelijk zijn, maar aangezien we de keuken niet fysiek hebben gezien of gemeten, is het in sommige gevallen misschien niet precies. Dit kan betekenen dat de prijs kan veranderen bij het begin van de installatie. Dit betekent niet dat de prijs noodzakelijkerwijs stijgt, maar ook kan dalen. Prijswijzigingen kunnen bestaan uit extra items die worden toegevoegd, upgraden van gebruikte materialen, uitgevoerde reparatiewerkzaamheden, extra benodigde materialen.
Werkzaamheden worden pas uitgevoerd wanneer de klant op de hoogte is van de daadwerkelijke prijsopgave en deze akkoord heeft gegeven voordat de werkzaamheden begonnen zijn.
Reactie Tijd
Onze huidige online correspondentie-uren zijn ma-zo 9:00 uur 21:00 uur
Tijdens de huidige richtlijnen kunnen we geen walk-ins accepteren, alle showroom bezoeken zijn alleen op afspraak en eventuele vertragingen / annuleringen moeten onder onze aandacht worden gebracht, omdat in tijden van grote vraag alternatieve data mogelijk niet worden geaccepteerd.
Het kan tot 72 uur duren voordat ons team op alle berichten kan reageren.
Vanwege COVID -19 moeten gezichtsmaskers te allen tijde worden gedragen, onze showroom bezoeken zijn alleen op afspraak en strikt 1 klant per keer met max. 2 personen per bezoek (alle extra klanten moeten buiten de showroom wachten tot uw afspraak uur)
In sommige gevallen kunnen we onverwachte vertragingen ervaren, klanten kunnen een wachttijd van maximaal 15 minuten hebben. Dit geeft ons personeel de tijd om zich volledig voor te bereiden op de volgende klant, d.w.z. showroom reinigen / resetten / reinigen.
Beschikbaarheid
Tijdens periodes van grote vraag of personeelsproblemen behouden we ons het recht voor om alle correspondentie te staken en een openbare kennisgeving te implementeren via de juiste kanalen, d.w.z. website / sociale media.
Bestaande Inrichting en installaties
SCHROEVEN
Bij het verwijderen van schroeven aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor bestaande defecte schroeven die breken of breken. Waar mogelijk kunnen wij voor een kosteloze vervanging zorgen.
SCHARNIEREN
Als een scharnier defect blijkt te zijn of bestaande schade heeft, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele breuken of schade veroorzaakt door deze fouten / schade.
Wij kunnen nieuwe scharnieren leveren en monteren tegen meerkosten per scharnier.
HANDGREPEN
We doen ons best en betrachten redelijke zorg in ons verwijderingsproces, maar we zijn niet verantwoordelijk voor bestaande defecte handgrepen en eventuele schade die deze veroorzaken. D.w.z. schroeven die breken.
Wij bieden gratis montage van handvatten. De klant levert eigen handvatten of kiest uit onze selectie. Voor aanvang van de installatie moeten alle relevante onderdelen aanwezig zijn. Als de kwaliteit van de handvatten slecht is, zullen we adviseren of montage mogelijk is.
We behouden ons het recht voor om te weigeren om tweedehands handvatten of handvatten van slechte kwaliteit te passen vanwege defecte montage of slijtage.
Ons aanbod van gratis montage van de door de klant zelf geleverde glazen / roestvrijstalen spatwand voor alleen achter de kookplaat moet de juiste maat hebben (passend in de ruimte), anders kunnen we niet installeren. Deze gratis service is alleen van toepassing tijdens de installatie periode. Als ze niet passen vanwege een verkeerde maat, zijn deze data niet overdraagbaar.
KICK PLATEN EN CLIPS
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het breken / breken van bestaande schopplaat klemmen bij het verwijderen, wij betrachten redelijke zorg bij het verwijderen. In het geval van breken. Clips kunnen alternatieven worden aangeboden, in sommige gevallen zullen er kosten in rekening worden gebracht. Eventuele extra kosten worden met de klant besproken voordat u verder gaat.
SCHARNIEREN EN BEVESTIGINGEN VAN DE WASMACHINE / VAATWASSER
Wij zijn niet aansprakelijk voor bestaande fouten / locatie van het gat / hoek van de deur of de hoogte van de wasmachine / vaatwasser. We zullen redelijke zorg betrachten bij het opnieuw installeren en indien mogelijk eventuele reeds bestaande fouten zonder extra kosten verhelpen.
AFZUIGVENTILATOR / KAP
Pre-installatie: als dit op verzoek van de klant moet worden verwijderd. wij zijn niet aansprakelijk voor reeds bestaande storingen aan afzuigventilatoren / kappen. Als een afzuigkap moet worden verwijderd voordat de achterwand wordt geïnstalleerd, zullen we redelijke zorg betrachten bij het verwijderen / herplaatsen, maar we zijn niet aansprakelijk voor eventuele armaturen, fittingen, metselwerk, plakwerk, tegels, schilderen en decoreren, rookkanalen, elektrische werkzaamheden, verlichting. In deze gevallen is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met externe handelaars.
BESTAAND ELEKTRISCH WERK
In de meeste gevallen zijn we in staat om bestaande stopcontacten / bedrading / zekeringkasten / kabels te omzeilen, maar als dit niet mogelijk is en er tijdens de installatie problemen worden vastgesteld die NIET konden worden gemarkeerd tijdens de beoordeling voorafgaand aan de installatie (dit kan op de installatie dag zijn), deze worden tijdens de installatie gemarkeerd en de hoofd installateurs zullen dit voor advies aan zowel de klant als het hoofdkantoor melden.
Bestaande kickplate-lampen moeten worden verwijderd voordat ze worden ingepakt, als dit niet is gedaan voordat de monteur arriveert, zijn er een paar opties.
Ze kunnen onverpakt worden gelaten
Ze kunnen onverpakt worden achtergelaten en door de klant worden gebracht met de lichten verwijderd naar onze unit op een later tijdstip, onafhankelijk van de installatie. Het opnieuw monteren is de verantwoordelijkheid van de klant. Het kan zijn dat er vertraging ontstaat bij het omwikkelen van de schopplaten en het kan zijn dat ze bij onze werkplaats moeten worden achtergelaten en op een later tijdstip weer door de klant moeten worden opgehaald.
Ze kunnen door ons team worden verwijderd, maar we zijn niet aansprakelijk voor bestaande elektrische werkzaamheden bij het verwijderen
AFWERKING
Het resultaat en de gladheid van het vinyl zullen slechts zo goed zijn als het oppervlak waarop het wordt aangebracht.
We raden altijd aan om het schuren / egaliseren van eventuele onvolkomenheden vóór de installatie te repareren. Eventuele problemen moeten worden aangepakt tijdens de kijk- / gedetailleerde schatting / beoordelingsfase voorafgaand aan de installatie.
Reeds bestaande aandoeningen van:
- Kasten
- Deuren
- Lades
- Cornus
- Kickplaten
- Werkbladen
- Opstanden
- Hoekafwerking
- Wijnrekken
- Open rekken
- Trimmen
- Spatschermen
- Tegels
- Overhangen
- Rekken
- Behuizingen
- Beugels
- Oneffen
- muuroppervlakken
Beïnvloed uiteindelijk de algehele effectiviteit van de installatie van vinylfolie. We gebruiken redelijke zorg en toepassing bij alle aspecten van de installatie. Elke onafhankelijke bezorgdheid zal worden gedocumenteerd door de hoofdinstallateur en gerapporteerd aan het hoofdkantoor.
Het kan 4 tot 6 uur duren voordat de afwerkingssiliconen zijn gedroogd. Vermijd deze gebieden die zijn gemarkeerd door de hoofdinstallateur. Het wordt aanbevolen / maar niet noodzakelijk de keuken 4-6 uur te vermijden.
PRE-INSTALLATIE
REINIGING
Voor de installatie dient de klant het werkgebied op te ruimen en alle te omwikkelen oppervlakken volledig te ontvetten. Wij zullen vanuit ons kant ook de oppervlakten ontvetten om het beste resultaat mogelijk te behalen.
NA INSTALLATIE
Alle met vinyl omwikkelde oppervlakken mogen alleen worden gereinigd met vochtige microvezel doeken (doeken moeten voor gebruik vrij zijn van stof, gruis, vet, olie, bleekmiddel, spiritus) met warm zeepachtig water. Gebruik voor antibacteriële reiniging alleen lichte anti bacteriële reinigingsmiddelen of isopropyl oppervlaktereinigers
Vóór de installatie moet de klant alle items van de volgende items volledig verwijderen / legen
Werkbladen
Rekken
Vitrinekasten (alle glazen moeten volledig worden verwijderd)
Werkgebied d.w.z. verdieping / werkruimte, in- / uitgangen
Laden
Glazen kasten
Kasten (waar toegang tot scharnieren wordt belemmerd)
Zorg ervoor dat er geschikte verlichting is in het werkgebied.
Volledige ononderbroken toegang is vereist voor de duur van uw installatie, zorg ervoor dat bij de voorbereiding van de werkomgeving alle benodigde items uit de ruimte vóór installatie worden verwijderd. Alle eet arrangementen worden verzorgd en persoonlijke spullen worden voor installatie verwijderd.
Klanten moeten ter plaatse blijven en direct beschikbaar zijn tijdens installatie tijden (8.00 tot 20.00 uur) voltooiing / afmelding / betaling.
We zullen altijd proberen om een geschatte voltooiing tijd te geven, maar dit kan niet worden gegarandeerd en uw taak kan doorgaan. Wij streven er altijd naar u zo spoedig mogelijk van eventuele wijzigingen op de hoogte te stellen. Door onvoorziene omstandigheden kunnen extra tijden onvermijdelijk zijn.
Alle vereisten, d.w.z. afspraken, vertragingen, planningen, aanvullende transacties van de klant moeten vóór / tijdens de installatie worden gedetailleerd. We doen ons best om de installatie duur in te schatten en onvoorziene gebeurtenissen te implementeren.
We behouden ons het recht voor om elke baan te annuleren zonder voorafgaande kennisgeving op het moment dat onze standaardvoorwaarden worden overschreden.
Onze monteurs streven ernaar om tussen 8.00 en 10.00 uur ter plaatse te zijn, starttijden variëren tussen opdrachten, dit kan worden beïnvloed door afstand, verkeer, leveringen, onvoorziene omstandigheden of vertragingen van derden. Er kan extra tijd nodig zijn voor het voltooien van de taak, we doen ons best om klanten tegemoet te komen en in de meeste gevallen kan de installatie nog worden voltooid, maar in sommige gevallen kunnen nieuwe installatie data nodig zijn of is er extra tijd nodig om te voltooien.
De werkdag van onze monteur eindigt uiterlijk om 20.00 uur, tenzij anders overeengekomen met de klant.
We hebben hoge voorraadniveaus voor alle assortimenten in ons magazijn, maar er zijn gevallen van materiaal tekorten / stopzettingen en leveringsproblemen met externe leveranciers, dit kan variëren van 1 tot 12 weken. In deze gevallen kunnen we alternatieve soortgelijke producten aanbieden. Houd er rekening mee dat de klant niet verplicht is om deze te accepteren en dat er tijdschema’s worden aangegeven.
Hoewel banen worden geboekt en materialen vooraf worden besteld, zijn we afhankelijk van het koeriersbedrijf dat op tijd levert. Er kunnen soms vertragingen optreden en dit kan van invloed zijn op de starttijd en voltooiingstijd van de taak, opnieuw zullen we ernaar streven u zo snel mogelijk te informeren.
Voor de installatie van de keuken is volledige ononderbroken toegang vereist; zorg ervoor dat alles wat nodig is uit de keuken is verwijderd voordat met de installatie wordt begonnen en dat alle benodigde eetvoorzieningen of toegang zijn geregeld voordat de installatie wordt uitgevoerd, aangezien er geen toegang mogelijk is tijdens de installatie.
Bij installatie op bestaande wandbekleding kan onvermijdelijke oppervlakkige schade optreden. Keuken Wrap Deals is niet aansprakelijk voor de toestand van reeds bestaand schilderwerk of decoratiewerk voor of na de installatie. Eventuele zorgen van klanten moeten vóór de installatie worden aangepakt.
BETALING
STORTINGEN
0-4 weken: een aanbetaling van 25% van het volledige saldo is vereist om uw installatiedatum te bevestigen. Deze datum wordt voorlopig 24 uur vastgehouden zonder aanbetaling. Als er geen aanbetaling is ontvangen, wordt de datum vrijgegeven.
4 weken +: Een niet-restitueerbare borg van €100 (deze wordt afgetrokken van de vereiste aanbetaling van 25%) is vereist om de installatiedatum te garanderen. 25% van het volledige saldo is betaalbaar 28 dagen vóór de bevestigde installatiedatum.
Als uw aanbetaling van 25% niet is ontvangen tussen 5-10 dagen voorafgaand aan uw installatiedatum en we hebben geen correspondentie / advies ontvangen, wordt de installatiedatum vrijgegeven en gaat uw borg van €100 verloren.
Strikt volledig saldo is onmiddellijk verschuldigd om installateur te leiden bij voltooiing van de taak.
Bijkomende / extra items die halverwege de installatie worden toegevoegd, worden toegevoegd aan het eindsaldo en worden onmiddellijk na voltooiing van de taak betaald aan de hoofdinstallateur. Factuur / ontvangstbewijs wordt verstrekt na ontvangst van betaling.
Geaccepteerde betalingsmethoden zijn:
Contant: onmiddellijk te betalen aan hoofdinstallateur bij voltooiing van de taak
Creditcard / debetkaart: onmiddellijk te betalen om installateur te leiden bij voltooiing van de taak
Optie voor directe bankoverschrijving: onmiddellijk te betalen (met visuele bevestiging) om de installateur te leiden bij voltooiing van de opdracht. Als er een overboeking limiet op uw rekening staat en uw openstaande saldo hoger is dan de limiet, is een alternatieve betalingsmethode vereist voor het saldo van de rest
VERANDERINGEN
Klanten hebben tot 14 dagen voorafgaand aan de installatie om van kleur te veranderen of hoeveelheden te verminderen. In de meeste gevallen is het mogelijk om kleurveranderingen op te vangen, maar daarna is dit niet altijd haalbaar als op maat gemaakte maten zijn vervaardigd.
Alternatieve opties zijn
Om door te gaan met de originele kleurkeuze,
De installatiedatum opnieuw plannen (afhankelijk van de beschikbaarheid van de installatie en de beschikbaarheid van materialen, kan dit administratiekosten van €50 met zich meebrengen)
Annuleer de installatie als de aanbetaling niet kan worden gerestitueerd
Het is bij gelegenheid mogelijk om extra items te wijzigen / toe te voegen, afhankelijk van beschikbaarheid en geaccepteerde herziene offerte.
Keuken Wrap Deals behoudt zich het recht voor om installaties of bestellingen op elk moment te annuleren.
Herplanning
We begrijpen dat situaties zich voordoen en dat er dingen kunnen gebeuren, daarom is in geval van nood 1 alternatieve installatiedatum (afhankelijk van beschikbaarheid) toegestaan zonder extra kosten.
Na uw toegestane eenmalige, kosteloze wijziging van de datum, worden eventuele verdere verplaatsingen als volgt in rekening gebracht
0-14 dagen voor bevestigde installatiedatum €100
14 dagen + vóór bevestigde installatiedatum €50
Er kunnen zich gevallen voordoen waarin we een eerdere installatie kunnen aanbieden, onze klanten niet verplicht zijn een alternatieve datum te accepteren en de oorspronkelijke boeking wordt gehonoreerd als deze wordt geweigerd.
ANNULERINGEN VOOR INSTALLATIE
Als een opdracht wordt geannuleerd met een opzegtermijn van minder dan 28 dagen voor de installatiedatum, wordt er geen aanbetaling geretourneerd. Dit omvat admin, productie, site bezoeken.
Bij annulering 28 dagen of meer voor de installatiedatum, wordt de aanbetaling van 25% terugbetaald.
NAZORG
Na voltooiing van uw wikkel installatie moeten alle gewikkelde oppervlakken door de klant worden onderhouden met behulp van de volgende technieken bij het reinigen
Alle met vinyl omwikkelde oppervlakken mogen alleen worden gereinigd met vochtige microvezel doeken (doeken moeten voor gebruik vrij zijn van stof, gruis, vet, olie, bleekmiddel, spiritus) met warm zeepachtig water. Gebruik voor antibacteriële reiniging alleen lichte anti bacteriële reinigingsmiddelen of isopropyl-oppervlaktereinigers.
Alle gebieden met plooien, voegen, stootvoegen, overlappingen, siliconen afdichtingen, hoeken, uiteinden, kwetsbare oppervlakken, ankerpunten.
Voornoemde gebieden vereisen extra zorg, minimale druk en aandacht bij het schoonmaken. Bij onjuist onderhoud of verwaarlozing vervallen de installatie- / materiaalgaranties.
GARANTIE
Ons vinyl heeft een garantie van 5-12 jaar, afhankelijk van het materiaal. Dit omvat borrelen, vervagen, barsten, afbakening en vergeling. Dit geldt niet voor fouten, verwaarlozing en schade van de klant.
Bij alle uitgevoerde werkzaamheden geven wij standaard 1 jaar installatiegarantie. Alle geschillen zijn onderhevig aan beoordeling en vaststelling van de oorzaak.
REPARATIES
Als er reparaties optreden, geef ons team dan 14 dagen de tijd om te adresseren.
Alle nieuw geïdentificeerde reparaties na de installatie moeten binnen 24 uur na installatie worden gemeld. Merk ook op dat alle reparaties onderworpen zijn aan beoordeling en vaststelling van de oorzaak. We behouden ons het recht voor om de garantie te laten vervallen in elk individueel geval van verwaarlozing, onjuiste zorg of onopzettelijke schade.
Richtlijnen uitgelegd bij afmelding. voor te allen tijde te volgen zorg.
PERSONEEL
MISBRUIK
We hebben een nultolerantiebeleid tegen elke vorm van misbruik jegens ons personeel, onze monteurs behouden het recht voor om de installatie stop te zetten en onmiddellijk te melden bij het hoofdkantoor.
Laatst Bijgewerkt: 07 Januari 2021